vrijdag 19 juli 2013

Instagrammed


Oh, waar blijft de tijd.
Veel dingen gedaan, beleeft en vastgelegd via Instagram.

Onze tuin ontdekt.
Veel mooie bloemen en planten waar ik de naam niet eens van weet. Mijn groene vingers waren gewend aan een balkonnetje met plastic planten!! Hahah, hele wat anders nu. Maar ik vind het leuk.
We hebben mooie pioenrozen in de tuin die ik binnen in een vaas zette.
En aardbeiplantjes gepoot en verzorgd net zo lang tot er een mooie rode aardbei aan zat.
Nog 1 dagje de zon erop en hij is perfect, dacht ik.
Maar een vogel vond 'em zo wel goed genoeg... 

Vrienden en familie trots ons nieuwe huis laten zien.
Erg verwend met erg bruikbare kadobonnen en mooie dingen zoals de kurken onderzetters van Ferm Living.

Lekker gekookt met verse kruiden en lekker zomerfruit.

En het mooie zomerweer vraagt om zomerse jurkjes en slippertjes.

Een fijn & zonnig weekend gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten