maandag 6 mei 2013

HAY



Dit is 'em: de DLM!
Collectie 2013
stationary & gym hooks
Wanneer je het nog niet wist, dan weet je het nu: ik heb iets met interieur en allerhande zaken daarom heen. Ik spendeer heel wat uurtjes met het lezen van woon-blogs en plaatjes kijken op instagram en pinterest.
Daar kom je de meest fantastische dingen tegen en zo ben ik ook bewonderaar geworden van Hay.
Hay is een jong Scandinavisch merk, opgericht in 2002. Hay ontwerpt Deense meubelontwerpen die geïnspireerd zijn op de krachtige ontwerpen uit de jaren 50/60 met een trendy look van nu. Hay werkt met verschillende bekende designers maar geeft ook jonge en niet-scandinavische talenten een kans. 
Hun collectie bestaat uit onder andere mooie meubels, woonaccessoires en schrijfwaren.

Overal waar ik keek zag ik 'em: de DLM. Een prachtig mooi bijzettafeltje. 
Bijzettafeltjes, krukjes, Ik ben er gek op. Kan er niet genoeg van krijgen.
Dus de DLM moest het worden: DLM, Don't Leave Me. Hoe fantastisch is alleen al die naam.
Mijn verjaardagsgeld heb ik bij elkaar gelegd en mezelf dus maar eens flink verwend. Omdat we gaan verbouwen heb ik mezelf plechtig beloofd dat ik nog geen dingen mag kopen voor het nieuwe huis. Maar dit was een uitzondering. 
Om het te vieren! Dat snapt iedereen, toch?


2 opmerkingen:

  1. Hoi, wat heb jij een leuk blog zeg en ook ik ben gek op woonblogs, woonmagazines en hay! Ik kom je volgen hoor! Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Marit, dankje voor je compliment! Leuk dat je me volgt. Ik heb al even bij jou blog gesneupt naar wooninspiratie. Op het moment aan het nadenken hoe we het allemaal willen hebben. Volgens mij liggen onze smaken idd niet ver van elkaar vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen