donderdag 23 augustus 2012

Happinez inspiratie


Onze zintuigen zijn de deuren en ramen van het lege huis dat ons lichaam is -
ze verbind ons met alle vreugde, schoonheid, smaken en geuren van het ons omringende leven.
 
Vandaag wil ik een TAO (Taoïsme: klassieke Chinese filosofie) spreuk met jullie delen.
Tao: poeh, poeh, hoor ik jullie denken.
Ja, die staat komende week centraal in mijn agenda en daarbij is een prachtige afbeelding met vogeltjes te zien. Elke jaar weer zoek ik zorgvuldig mijn jaaragenda uit. Ik ben namelijk van de ouderwetse garde en hanteer nog vol trots mijn papieren agenda. Dit jaar ben ik gevallen voor de Happinez-agenda (van het mindstyle magazine Happinez).  
Elke week weer een inspirerende spreuk met erg mooie foto's. Ik wijd er verder niet over uit en laat de spreuk zijn werk doen. Dat soort 'grote' dingen uitleggen, daar ben ik niet zo goed in en laat dat nou ook net de essentie van TAO zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten