donderdag 7 maart 2013

Time flies...



Time flies....
Ik kan niet geloven dat het alweer maart 2013 is!
De tijd vliegt voorbij.
Ik heb een drukke maar tijd achter de rug.
Afgelopen winter heb ik mijn eerste echte huisje verkocht. Een huisje die ik helemaal zelf heb gekocht en van boven tot onder heb opgeknapt samen met mijn vader. Trots, was ik!
De verkoop ging zo snel dat we nu in een tijdelijke huisje wonen.
En omdat we nu eenmaal niet graag stil zitten....hebben we ook alweer een nieuw huis gevonden.
Echt ons droomhuis: mooie plek, zonnige beschutte tuin en mogelijkheden om er een eigen stekkie van te maken. De sleutel krijgen we binnenkort! Werk aan de winkel dus.
Daarom nog enkele fotootjes van de afgelopen winter periode (gemaakt via Instagram).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten